FYSIOTERAPI

Vi har gratis og let tilgængelig parkering lige ved døren.

Fysioterapi i Aalborg

Har du brug for professionel hjælp til at komme dig over en sportsskade, eller døjer du med ondt i ryggen eller gigt? Så kan vi hjælpe dig med fysioterapi i Aalborg. Vores erfaring inden for feltet er stor, og der er ikke den form for skade eller behov for genoptræning, vi ikke kan hjælpe dig med.

Fysioterapi går kort fortalt ud på at få din krop til at fungere bedst muligt. Med fysioterapi og træning giver du din krop de bedste betingelser for at komme sig og komme til at fungere optimalt.

Vi tilbyder professionel fysioterapi i Aalborg, og det gælder både, hvad enten det er en langvarig skade, du gerne vil have bugt med, eller du har behov for akut fysioterapi i Aalborg. Vi står klar til at hjælpe dig på vores klinik, hvor vi har to erfarne og uddannede behandlere til at tage imod dig.

Hos os er der ingen ventetid, og du bliver tilbudt fornuftige priser på fysioterapi. Uanset hvilken form for behandling inden for vores felt, du har brug for.

Thomas Sørensen
Martin Jensen

Hvad kan vores klinik for fysioterapi i Aalborg hjælpe dig med?

Når du henvender dig på vores fysioterapiklinik, tager vi os god tid til at finde frem til, hvordan vi kan sammensætte den bedste form for behandling til dig. Træning er et afgørende element inden for fysioterapiens verden, og det vigtigste er, at du bliver vejledt korrekt i, hvordan du skal træne.

Et forløb hos os starter derfor altid med, at vi undersøger dig, så vi kan få klarlagt de gener og symptomer, du har. Først derefter kan vi sammensætte et behandlingsforløb til dig.

• 5Arbejdsskader eller sportsskader
  • 5Lammelser eller rygproblemer