AKUPUNKTUR

Vi har gratis og let tilgængelig parkering lige ved døren.

Akupunktur i Aalborg

Døjer du med muskelspændinger? Er du stresset, eller er du besværet af ledsmerter? Akupunktur er en anerkendt behandlingsform, der har en god effekt på mange forskellige lidelser.

Fysio North er en klinik for fysioterapi i Aalborg. Vores uddannede fysioterapeuter tilbyder blandt andet akupunktur behandling, og vi har god erfaring med, at laser akupunktur har en særdeles god virkning på flere af vores klienter.

Overvejer du at bestille en tid til akupunktur i Aalborg, er du mere end velkommen på vores klinik i Kærby. Da vi er flere fysioterapeuter på klinikken, slipper du for at skulle vente på at få en tid. Hos os kan du altid komme hurtigt til.

Det tager cirka 20-25 minutter, når du får en akupunktur behandling hos os, og du vil i mange tilfælde kunne mærke en virkning med det samme. Skriv dig op på formularen, for at høre mere om vores akupunktur priser.

Hvad er akupunktur?

Du har sikkert allerede hørt om akupunktur med nåle. I dag er laser akupunktur også meget udbredt. Akupunktur har en god effekt på forskellige lidelser, og vi tilbyder akupunktur i Aalborg, der har en effekt på dig og din krop.

Når du kommer ind på vores klinik, vil vi sammen lægge en plan for, hvordan vi bedst muligt kan hjælpe dig. Mener vi, at akupunktur behandling vil være godt for dig, vil vi foreslå det som en del af det forløb, du gennemgår hos os.

De lidelser, vi behandler med akupunktur, er blandt andet:

• 5Nervesmerter
  • 5Stress